Znak Junáka

Valid HTML 4.01 Transitional

Silvestr 2004 Havlíčková Borová

Vojťákova verze

28. prosince jsme se sešli v dopoledních hodinách na Hlavňáku. Nasedli jsme do rychlíku, který nás zavezl do Přibyslavi. V Přibyslavi jsme pár minut čekali na autobus a tento čas vyplnila (pro pobavení spolučekajících) Viki vyprávěním o svých milých sousedech. Konečně přijel náš autobus a za chvíli jsme již vystupovali na návsi v Havlíčkově Borové. Zde nás vyzvedl Šerlok a zavedl nás na faru, kde již od minulého dne přebývala první část naší skupiny, která nám hned na uvítanou zahrála menší divadlo.
Když jsme se ubytovali, mužská polovina osazenstva šla štípat dříví na topení a dále probíhaly volnější zábavně-herní aktivity. Ještě později večer se část z nás vydala hledat rybník, na kterém bychom bývali bruslili, kdyby zamrzl. Zbytek si zatím na faře hrál (mimo jiné) na skejťáky a břišní tanečníky. Po našem návratu jsme vytáhli kytary, kofolu a tak a hráli jsme a pěli písně dokola a podobně. Bára si možná jen měla dát víc pozor na umělé rostliny a Kovboj na ležení na břiše a prudké vstávání.
Další den jsme hned po snídani vyrazili na velký výlet. Cestou jsme hráli hru na autíčka, stavěli sněhuláka (hurá, napadly dva centimetry sněhu!) a taky pořádali koňské dostihy. Po vydatném obědě přijel Atom. K večeru opět probíhala různorodá zábava. Někteří z nás šli hledat letitě (kdoví, kdy se může hodit). Večer jsme popřáli Báře vše nejlepší k narozeninám, přečetli jsme si pohádky na dobrou noc a šli jsme spát.
Dalšího dne jsme dopoledne (= před obědem) hráli převážně Námořníky a Bang. Po obědě následovalo finále v soutěži jedlíků mezi Šerlokem a Atomem. Šerlok o vlásek vyhrál a tak se mohl těšit z hlavní ceny – krabice plné cukroví. Odpoledne jsme uspořádali koncert hned několika hudebních skupin, největšího obdivu se však dočkala kapela Divokej Bill. Večer dorazil Všeználek a tak jsme konečně mohli začít hrát Diplomacii. Po několika hodinách napínavé hry plné všemožného spiklenectví a nožů v zádech ovládl většinu Evropy Očko, který zastupoval Anglii.
Na Silvestra ráno jsme vyběhli v trenkách před faru a zacvičili spartakiádu. Pro velký úspěch šla část z nás v tomto oblečení dokoupit zásoby na večeři. Po snídani jsme se odebrali na nedalekou louku, kde jsme si zahráli na dispečery, na rytíře, a také na medvědy brtníky. Poté bylo našim úkolem dopravit drahocenný toaletní papír na náměstí, kde jsme jím dokonale omotali Šerloka. Ve tři hodiny jsme šli na mši. Po návratu jsme již začali připravovat silvestrovskou hostinu. Po večeři o několika chodech jsme zacvičili aerobik a oslavili Očkovy narozeniny. Potom jsme si promítli několik pohádek s naším vlastním dabingem. Přestávky mezi pohádkami jsme vyplnili stínohrou. Pomalu se chýlilo k půlnoci a tak jsme sebrali prskavky, ohňostroje a petardy a vyšli před kostel, kde jsme to všechno na prahu nového roku slavnostně spálili. Na faře jsme pak učinili novoroční přípitek a rozdali si vzájemně péefka. Někteří pak ještě hráli Bang nebo taroky, ale postupně jsme se všichni odebrali ke spánku.
Na Nový rok jsme šli ráno na mši, dojedli k snídani chlebíčky z večeře, uklidili faru a většina z nás (kromě Šerloka a Divoše) se vydala na autobus do Vepřové. Ten nás odvezl do Přibyslavi, kde jsme přes dvě hodiny, které jsme vyplnili z větší části dojídáním zásob, čekali na vlak. Vlak nakonec přijel a mohli jsme tak unaveni po silvestrovské noci dojet do Brna, kde jsme se rozloučili a rozešli se každý svou cestou.

Vojťák

Bářina verze

Já, Danka, Peťa a Kovboj sme měli sraz už 27. 12., aby sme uklidili a vytopili faru, nakoupili jídlo… Tak sme jeli vlakem do Žďáru, kde na nás čekal Šerlok s Divošem. S pomocí jejich tatínka sme nějak nakoupili, a odvezli se na faru. Tam sme uklidili… a pak sme šli spinkat. A v noci nám byla šííílená zima.
V úterý dojeli Katuš, Viki, Potápka, Očko, Vojťák a Pextr. Měli sraz v 11.50 na hlavňáku, jeli do Přibyslavi a pak autobusem. Dojeli asi tak ve tři, Šerlok pro ně došel na náměstí. My sme je uvítali a provedli farou (je stráášně veliká). A pak sme uvařili gulášovou polívku a někteří šli ven hledat rybník na bruslení. Na večeři sme si udělali paštiku, a po večeři sme hráli na kytárky a pěli a někteří i tancovali… a pak už byla veliká tma, tak sme hráli ještě sardel…
Ve středu aktivně brzo ráno vstali ti rozumní plnoletí… a nachystali nám snídani do spacáku. Pak sme se oblíkli a šli na procházku. A hráli sme na autíčka, koulovali se, váleli v 1 cm sněhu a taky sme postavili sněhuláčka. Ve čtyři sme se vrátili úplně zničení a uvařili sme si polívku a rizoto. Pak sme měli polední pauzu, tak sme hráli bang. Večer sme se oblíkli a šli ven hledat letiště… no, nenašli sme ho, kupodivu… ale objevili nějaký podivný kolo co se točí. A viděli sme polární záři. Na večeři sme si udělali párky. A Katuš s Viki se umyly… a pak sme poslouchali pohádku na dobrou noc, policejní akademii od Izera… a odpoledne ještě dojel Atom, to sem zapomněla…
No, ráno sme nějak vstali… a ke snídani sme měli buchty a kakao. A ještě než sme umyli nádobí, tak sme hráli takový dětský hry, jako „přes tenhle prstýnek vidím až na měsíc“…
Po nádobí sme hráli osadníky, i s námořníkama. Ostatní hráli bang. Oběd se nám docela povedl, ale zbylo těch těstovin nějak moc, tak Atom se Šerlokem soutěžili, kdo sní nejdřív ještě jeden šufánek, bylo to těsně, ale vyhrál Šerlok. Hlavní cena bylo cukroví… Potom bylo hromadné mytí vlasů, který nakonec skončilo jako bitka… Odpoledne se hrála diplomacie, teda jenom ti inteligentnější. Pak dojel Všeználek. Tak sme dali bang, večeři, a šli spát.
V pátek ráno byla rozcvička! Ve spartakiádním stylu, v trenýrkách, venku… a snídaně byla se svázanýma rukama, to bylo vtipný. Umyli sme nádobí a šli ven. Jenom na krátko. Hráli sme světluškovský hry, a pak sme po dvou družstvech nesli toaleťák rozmotanej až na náměstí a nesměl se přetrhnout. Když sme došli na faru, zahráli sme si bang a pak sme šli na mši, kde byl úžasnej kněz. Tak sme ho chtěli pozvat na oběd, ale on nemohl. Pak sme ale zjistili, že sme tý polívky uvařili málo, takže by na něho stejně nevyšlo… a pak sme konečně začali chystat výzdobu. Všude sme navěsili krepáky a balonky od kdu-čsl. Kluci se vrhli do kuchyně chystat slavnostní večeři a my sme dělaly poomazánky, který byly strašně dobrý. Na večeři sme se všichni oblíkli do prostěradel jako bohové na olympu, a začali sme jíst. Klukům se to docela povedlo, i když tam místo mouky dali strouhanku… přirozeně sme se přejedli, tak zbylo hodne tý pomazánky. Pak sme měli kulturní program, konkrétně tancování a aerobic. Pak sme si promítali na zeď pohádky a Vojťák k tomu vykládal. A protože se už blížil novej rok, tak sme se sbalili a šli ven pouštět rachejtle, a pálit prskavky. Když sme se vrátili zpátky na faru, rozdali sme si PFka a šli spát.
Ráno sme šli na mši a pak sme během hodiny a půl se sbalili, nasnídali a uklidili faru. Pak sme šli 4 km na autobus a pak sme přestoupili na vlak…

Bára

Zpět o úroveň výš

Středa 24. 4. ’24
svátek slaví Jiří

Sedmý citát
Skupina, Tým, Společenství

Honzova prezentace: Rovering (PPT)